Klienci biznesowi

Sami jesteśmy przedsiębiorcami, dlatego bardzo dobrze rozumiemy problemy spółek oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Zależy nam, aby świadczenie przez nas usług prawnych charakteryzowało się skutecznością działania, wysoką jakością komunikacji z Klientem, dostępnością usług i prawników jak również kompleksowością. Współpracujemy z klientami korporacyjnymi na zasadzie stałej obsługi, a także spraw ad hoc. W przypadku stałej obsługi, robimy wszystko, aby poznać specyfikę branży Klienta. Dzięki temu możemy szybko reagować, udzielając odpowiedzi również telefonicznie lub mailowo (hot line). Doradzamy nie tylko prawnie, ale także biznesowo.

W ramach naszych usług oferujemy naszym Klientom m.in.:

  • doradztwo prawne;
  • udział w negocjacjach biznesowych;
  • analiza, ocena i przygotowywanie umów a także innego rodzaju dokumentów, w tym m.in. instrukcji i regulaminów wewnętrznych, czy kontraktów;
  • prowadzenie postępowań administracyjnoprawnych i cywilnoprawnych;
  • prowadzenie postępowań rejestrowych przed Krajowym Rejestrem Sądowniczym;
  • doradztwo organizacyjne i biznesowe;
  • ochrona danych osobowych;
  • due diligence.

Jest to z góry określona kwota pieniężna za określoną usługę, w ramach której Kancelaria wykonuje usługę prawną.

Klient zyskuje:

  • pewność wydatków,
  • dyspozycyjność Kancelarii,
  • stały dostęp do obsługi prawnej

Stanowi określoną stawkę za godzinę usługi prawnej. Wynagrodzenie rozliczane jest na podstawie szczegółowego zestawienia czynności przedstawianych klientowi po zakończeniu okresu rozliczeniowego. Sugerowane dla Klientów, których potrzeby prawne są zmienne. Wysokość stawki godzinowej zależy od rodzaju świadczonych usług i skomplikowania sprawy.

Klient zyskuje:

  • zróżnicowanie wydatków w zależności od aktualnych potrzeb,
  • zapłatę za rzeczywiście wykonany czas pracy,
  • stały dostęp do wykazu czynności dokonanych przez Kancelarię.

Stosowane głównie dla Klientów biznesowych, dla których Kancelaria świadczy stałą obsługę prawną. Wybierając ten sposób rozliczeń Klient deklaruje w ramach abonamentu stały limit godzin rozliczany według ryczałtu, ponadprogramowe godziny są rozliczane dodatkowo według osobnej stawki.

Klient zyskuje:

  • niższą stawkę za godziny objęte abonamentem,
  • zaplanowanie zakresu godzin abonamentowych znacznie obniża koszty usługi prawnej,
  • możliwość zróżnicowania okresowych wydatków.